zondag 29 november 2009

'Scarpa Boulder 2009' Manche 2


De tweede selectie van het Belgisch kampioenschap boulder verliep voor mij minder vlot dan de eerste. Na de eerste wedstrijd kreeg ik last van een keelontsteking die in de loop van de week steeds erger werd. Mijn trainer rade mij af deel te nemen aan de tweede selectie wedstrijd aangezien mijn lichaam nog te zwak was. Maar de zin om te klimmen was te groot na een week geen grepen aangeraakt te hebben.


Zoals voorspelt ging het niet super maar ik eindigde toch 9de. Als we de vier geselecteerde van de eerste wedstrijd weglaten in de resultaten van de tweede wedstrijd was mijn resultaat 5de. Net niet goed genoeg om deel te nemen aan de finale op 12 december in Bleau. Zeer spijtige zaak, volgend jaar nog eens een poging doen en met wat meer geluk zonder ziek te worden voor de wedstrijd!

Foto's door Felipe Fernandez

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More