zondag 22 november 2009

'Scarpa Boulder 2009' Manche 1

Afgelopen zaterdag nam ik deel aan de eerste selectie wedstrijd voor het Belgisch kampioenschap boulder 2009. Aangezien ik donderdag 19 november 18 jaar werd en dat zwaar gefeest had was ik niet al te fit.

Maar ondanks die vermoeidheid eindigde ik toch 6de! Dit motiveert me om ook aan de volgende selectie wedstrijd deel te nemen volgende week zaterdag.
De eerste vier van de twee selectie wedstrijden gaan door naar de finale. Er is misschien nog een kans dat ik de finale haal als ik het volgende week nog beter doe!

Het was ook de eerste keer dat ik aan een competitie deelnam die zo officieel was. Ik zelf en vele andere verkiezen een meer vriendschappelijke wedstrijd en minder officieel. Er waren een paar vreemde regels zoals het verbod op het gebruik van eigen borstels om de grepen te poetsen.:)

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More