maandag 29 juni 2009

Le Petzl Rocktrip!

De "Natural Games" en dus ook de Petzl Rocktrip liepen gisteren ten einde! Ik weet niet waar ik mee moet beginnen!

Donderdag middag kwamen we, Florian (Flokkie) Castagne, Benoit (Benny Benassy) Poisson, Vincent (=Boby Brown) Verdoot en ik, aan in Millau! De drie Brusselaars waarmee ik naar Millau ging waren er voor de Slacktrip!

Ik ging dus elke dag alleen naar de rotsen en zocht daar mijn klimpartner. Al snel klom ik mee met de pro`s wat me enorm motiveerde! Ook de geweldige omgeving hoog aan de rotsen werkte zeer rustgevend en het goede gevoel om aan de rotsen te zijn was er snel!
Ik heb zelfs enkele pro`s wat beter leren kennen zoals Sean Mccoll, Michaël Fuselier, Nina Caprez en Daniel Dulac.

Om echte topprestaties neer te zetten was het met 30°C net iets te warm in de vlakke zon, vooral omdat er alleen maar Zuid-wanden waren!

Ik werkte met Michaël en Sean een 8b+/c dal van 25 meter uit, dit beviel me heel goed maar de scherpe randjes vraten mijn huid al snel op:)!

Elke avond waren er ook demonstraties van parapente, VTT, dyno-contest, enz...
Hierna volgde enklele optredes waarvan ik DJemdi het beste vond!

Samengevat was dit een geweldige trip en zeker voor herhaling vatbaar!

Misschien zal ik ook 1 week met Nina Caprez naar de Verdon gaan maar dat staat nog niet vast!

Vanavond rijden we door naar Gorges du Tarn en morgen zal het knallen worden!

3 comments:

Siebe,
Goed bezig! Leuk om iets van je te horen via je blog!
Herre

Goe bezig Siebe,fantastisch! Smeer je goed in hè, ze warschuwen hier voor verbranding en zonneslag.

Wat ben jij toch een kanjer!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More